Wij vinden het belangrijk, dat iedereen, die bij ons woont zich prettig voelt. Bij vragen, onenigheden of klachten kan je altijd bij ons terecht. Wij staan er voor open om vragen te beantwoorden, onenigheden en klachten te bespreken, zodat we deze samen kunnen oplossen. Dit kan persoonlijk bij de gezinshuisouders Roel & Jeannette
06 40 273 193 (telefoon & Whatsapp) of per mail:
Komt u er samen met ons niet uit, dan heeft u wettelijk gezien het recht om u direct tot de klachtencommissie te richten. Deze commissie is onafhankelijk en de leden hiervan zijn niet in dienst van Gezinshuis de Boer. Wij zijn hiervoor aangesloten bij het Klachtenportaal Zorg.
Klachtenregeling/ klachtencommissie
Bent u ergens ontevreden over, of heeft u een klacht over onze zorg? We gaan graag met u in gesprek en op zoek naar een oplossing. Wilt of kunt u de klacht niet bespreekbaar maken met ons, of wenst u onafhankelijke ondersteuning hierbij, dan kunt contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. Klachtenportaal Zorg is een externe organisatie waar we zijn aangesloten om onvrede en klachten over onze zorg te helpen oplossen.
Heeft u uw klacht of onvrede opgestuurd, dan beoordeelt Klachtenportaal Zorg of deze voldoet aan de voorwaarden deze in behandeling te nemen en welke procedure erbij past. Als er informatie ontbreekt of onduidelijk is, nemen zij contact met u op om het volledig te maken en ervoor te zorgen dat de klachtenprocedure goed opgestart wordt.
Wilt u advies over hoe u om kunt gaan met een situatie waar u ontevreden over bent? Ook dan kunt u contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. U start dan nog geen procedure op.
Geef uw klacht door met het klachtenformulier op de website van Klachtenportaal Zorg. U kunt ook een e-mail sturen aan
Komt u er samen met ons niet uit, dan heeft u wettelijk gezien het recht om u direct tot de klachtencommissie te richten. Deze commissie is onafhankelijk en de leden hiervan zijn niet in dienst van Gezinshuis de Boer. Wij zijn hiervoor aangesloten bij het Klachtenportaal Zorg.
Klacht door samenwerkingspartner
Een klacht van een ketenpartner of opdrachtgever, dient altijd schriftelijk en onderbouwd te worden ingediend, dit kan per brief of mail: